Tingimused
1. Üldinfo
Käesolevad tingimused kehtivad e-poes www.4barista.ee Müüja ja Ostja vahel sõlmitud kauglepingutele vastavalt seaduse nr 102/2014 Coll. tarbijakaitse kohta seoses kaupade või teenuste kaugmüügiga.
Müüja on NajTrade sro, Húskova 31, 040 23 Košice, Slovakkia. Ettevõtte kood 50590502, maksukohustuslasena registreerimise number 2120382396, KMKR: SK2120382396. Telefoninumber. +421 944 750 100, e-post: info@4barista.ee Registreeritud Košice I ringkonnakohtu äriregistris, jaos Sro, toimiku nr. 40217 / V.
Ostja on tarbija ehk füüsiline isik, kes tarbijalepingut sõlmides ja täites ei tegutse oma kaubandus-, äri- või kutsetegevuses. Ettevõtjate oste reguleerib äriseadustik nr. 513/1991 kogu.
Tarbijakaitse järelevalveasutus on Košice piirkonna SOI Inspektsioon, Vrátna nr. 3 043 79 Košice 1.
Tagastamisaadress:
OMNIVA EE (sorting center) – Packeta International
92808874 - 4barista.ee
Rukki tee 7
Lehmja, 75306
Harju maakond, Estonia
2. Tellimus ja leping
Ostja poolt täidetud tellimuse saatmist käsitletakse Tsiviilseadustiku kohase lepingu sõlmimise ettepanekuna, lähtudes Müüja e-poes tehtud pakkumisest. Leping sõlmitakse siis, kui Müüja tellimuse kinnitab.
3. Toodete hinnad
Kõik toodete hinnad e-poes on lõplikud ja sisaldavad kõiki makse. Müüja on käibemaksukohustuslane. Toote hind ei sisalda saatmiskulusid, need on välja toodud siin https://www.4barista.ee/shipping.html ja enne tellimuse vormistamist ostukorvis, kus Ostja näeb ka tellimuse koguhinda sh. saatmiskulud.
Kõik sellel veebilehel loetletud pakkumised ja erihinnad kehtivad kuni loetletud tooteid jätkub.
Ostja võtab teadmiseks, et võib esineda juhtumeid, mil Müüja ja Ostja vahel lepingut ei sõlmita, eelkõige juhul, kui Ostja tellib kauba hinnaga, mis on avaldatud ekslikult müüja poolt avaldatud vea tõttu. sisemine infosüsteem või töötaja tehtud viga. Müüjal on sellisel juhul õigus lepingust taganeda ka pärast seda, kui Ostja on saanud oma tellimust kinnitava e-kirja, millest Müüja Ostjat teavitab. Näited selle kohta, kui valesti avaldatud hind võib esineda, hõlmavad (kuid mitte ainult) järgmisi juhtumeid.
- kauba hind on esmapilgul vale (nt ei arvesta ostuhinda ega kauba tavahinda),
- kauba hind puudub või sellel on üks või mitu lisanumbrit,
- kaubalt allahindlus on üle 50%.
Kahtluse korral, kas kaup on tõesti allahinnatud või on kauba hinnas ilmne viga, on Ostjal kohustus Müüjaga ühendust võtta ja hinna õigsust kontrollida.
4. Kauba eest tasumine
Müüja aktsepteerib tellitud kauba eest tasumist lehel https://www.4barista.ee/shipping.html toodud viisidel
E-poes vormistatud tellimuse osaks on Ostja kohustus tasuda Müüjale tellitud toodete hind.
5. Kauba kohaletoimetamine
Standardne tarneaeg sõltub igast riigist (kuid tavaliselt on see kuni 5 tööpäeva). Tarneaja muutumisel võtab Müüja Ostjaga ühendust peale tellimuse kättesaamist. Ettemaksu korral saadab Müüja kauba alles pärast makse laekumist Müüja kontole.
Kaup loetakse Ostja poolt kättesaaduks hetkest, mil Ostja või Ostja poolt määratud kolmas isik (va vedaja) võtab vastu kõik tellitud kauba osad või kui (a) tellitud kaubad ühe tellimuse Ostja tarnitakse eraldi, viimase tarnitud kauba vastuvõtmise hetkel; b) tarnitakse mitme osana või osana viimase tarnitud osa või tüki vastuvõtmise hetkel; (c) kaupa tarnitakse korduvalt kindlaksmääratud aja jooksul, tellimusest esimese kauba vastuvõtmise hetkel.
6. Kaebuste esitamise juhised
Müüja vastutab toodetel esinevate puuduste eest nende Ostjale üleandmisel. Ta ei vastuta kasutamisest või kulumisest tekkinud defektide eest. Madalama hinnaga müüdud kauba puhul ei vastuta Müüja puuduse eest, mille osas lepiti kokku madalama hinnaga. Kui kaup ei rikne ega ole kasutatud, vastutab Müüja puuduste eest, mis ilmnevad peale kauba kättesaamist garantiiaja (garantii) jooksul.
Uute toodete garantiiaeg on 24 kuud ja algab kauba Ostja poolt vastuvõtmise kuupäevast. Kasutatud kaupade garantiiaeg on 12 kuud. Kui müüdaval esemel, selle pakendil või juhendil on märgitud kasutusaeg, ei lõpe garantiiaeg enne selle tähtaja möödumist.
Garantiitunnistus väljastatakse Ostja nõudmisel. Pretensiooni esitamiseks piisab ostutõendist.
Kui kaubal on parandatav puudus, on Ostjal õigus lasta see tasuta, õigeaegselt ja täpselt parandada. Müüja kõrvaldab puuduse põhjendamatu viivituseta.
Ostja ei tohiks aga jätkata selle toote kasutamist, millel puudus avastati. Ostujärgse defekti ilmnemisel tuleb puudusest teatada viivitamata avastamisel ja hiljemalt garantiiperioodi lõppedes. Garantiiperioodi lõppedes lõpeb ka pretensiooni esitamise õigus.
Konkreetsele materjalile või kasutusviisile omast kulumist ei peeta defektiks. Kui müüdud eseme olemus on selline, et selle eluiga on lühem kui garantiiaeg, ja kui toode kulub tavaliselt regular kasutamise tõttu enne garantiiaja lõppu, ei loeta seda defektiks.
Ostja võib puuduse kõrvaldamise asemel nõuda kauba asendamist või juhul, kui defekt puudutab ainult osa kaubast, selle osa asendamist tingimusel, et sellega ei kaasne kauba hinna suhtes ebaproportsionaalseid kulutusi või defekti tõsidus. Müüja võib puuduse kõrvaldamise asemel alati defektse kauba asendada defektita kaubaga, kui see ei põhjusta Ostjale tõsiseid raskusi. Kui defekt ei ole muudetav ja takistab toote kasutamist puudusteta tootena, on Ostjal õigus toode ümber vahetada või lepingust taganeda. Ostjal on samad õigused puuduste korral, mida on võimalik parandada, kuid kui Ostjal ei ole võimalik kaupa nõuetekohaselt kasutada puuduse kordumise tõttu pärast parandamist või suure hulga puuduste korral. Muude kõrvaldamatute puuduste korral on Ostjal õigus saada kauba hinnast mõistlik soodustus.
Müüja teostab puuduste eest vastutamisest tulenevaid õigusi aadressil NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice. Kui aga garantiidokumendis on märgitud, et garantiiteenindus on Müüjale või Ostjale lähemal, kasutab Ostja õigust toodet garantiiteeninduses parandada. Garantiiteenindus on kohustatud toote parandama hiljemalt 30 päeva jooksul.
Asendamise korral algab garantiiaeg uue asja üleandmisest. Sama kehtib ka siis, kui garantii all olev osa on välja vahetatud.
Pretensiooni lahendamine tähendab pretensioonimenetluse lõpetamist parandatud toote üleandmisega, toote asendamisega, toote ostuhinna tagastamisega, toote hinnast mõistliku allahindluse tasumisega, kirjaliku nõude esitamisega kauba vastuvõtmiseks või põhjendatud tagasilükkamine.
Pretensiooni esitamisel määrab Müüja kaebuse menetlemise viisi viivitamata või keerulistel juhtudel hiljemalt 3 tööpäeva jooksul alates pretensiooni esitamise päevast, põhjendatud juhtudel, eelkõige juhul, kui kauba seisukorrale tehakse kompleksne tehniline hinnang. toode või teenus on vajalik. Kui kaebuse käsitlemise viis on kindlaks määratud, lahendatakse kaebus viivitamata või põhjendatud juhul hiljem, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul kaebuse esitamise päevast arvates. Selle perioodi möödumisel on Ostjal õigus lepingust taganeda või toode uue vastu vahetada.
Kui Ostja on esitanud Tootele pretensiooni esimese 12 kuu jooksul pärast ostmist, võib Müüja sõltumata ekspertiisi tulemusest nõude rahuldada ainult selle tagasilükkamisega, sõltumata ekspertiisi tulemusest, ega nõua kaebuse esitamist. Ostja tasub ekspertiisi kulud või muud ekspertiisi kulud. Müüja on kohustatud esitama Ostjale pretensiooni tagasilükkamist põhjendava eksperdiarvamuse koopia hiljemalt 14 päeva jooksul pretensiooni menetlemise päevast arvates. Kui Ostja esitab tootepretensiooni 12 kuu möödumisel ostukuupäevast ja Müüja lükkab pretensiooni tagasi, märgib Müüja pretensiooni tõendis, kellele Ostja saab toote ekspertiisiks saata. Kui toode saadetakse eksperdiarvamuse saamiseks määratud isikule, kannab ekspertiisi maksumus ja kõik muud sellega seotud kulud Müüja, olenemata eksperdiarvamuse tulemusest. Kui Ostja tõendab eksperthinnanguga, et puuduse eest vastutab Müüja, võib Ostja esitada uue pretensiooni; garantiiaeg ei lõpe eksperthinnangu ajal. Müüja on kohustatud hüvitama Ostjale 14 päeva jooksul alates nõude uuendamise päevast kõik ekspertiisi tegemiseks tehtud kulud, samuti kõik sellega seotud põhjendatult kantud kulud. Tagasinõutud nõuet ei saa tagasi lükata.
Müüja on kohustatud esitama Ostjale kinnituse pretensiooni kohta. Kui pretensioon esitatakse e-posti teel, on Müüja kohustatud viivitamatult saatma Ostjale pretensiooni tõendi; kui tõendit ei ole võimalik kohe saata, tuleb see saata viivitamata ja hiljemalt koos kaebuse käsitlemise tõendiga; pretensiooni kinnitust ei pea saatma, kui Ostja suudab kaebust tõendada vastupidist.
7. Toodete tagastamine – Lepingust taganemine põhjuseta
Ostjal on õigus leping põhjust avaldamata üles öelda 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Seda õigust võib kasutada ainult tarbija.
Kaup loetakse Ostja poolt kättesaaduks hetkest, mil Ostja või tema poolt määratud kolmas isik (va vedaja) võtab vastu kõik tellitud kauba osad või kui (a) tellitud kaubad ühe tellimuse Ostja tarnitakse eraldi, viimase tarnitud kauba vastuvõtmise hetkel; b) tarnitakse mitme osana või osana viimase tarnitud osa või tüki vastuvõtmise hetkel; (c) kaupa tarnitakse korduvalt kindlaksmääratud perioodi jooksul, tellimusest esimese kauba vastuvõtmise hetkel.
Ostja võib kauba kohaletoimetamise lepingust taganeda enne taganemisperioodi algust.
Ostja ei saa lepingust taganeda, kui:
- kauba müük toimub vastavalt tarbija konkreetsetele nõudmistele, eritellimusel valmistatud tooted või kaubad, mis on mõeldud ühele tarbijale,
- kaupade müük võib kiiresti rikneda või rikneda,
- kaup müüakse kaitsepakendis, mida ei tohiks tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada ja kus kaitseanum on pärast tarnimist katki läinud (nt toiduga kokkupuutumiseks ettenähtud kaaned),
- kaupade müük võib oma olemuselt pärast kohaletoimetamist olla lahutamatult segunenud teiste kaupadega.
Ostja võib taganemisõigust kasutada kirjalikult või muul püsival andmekandjal (nt e-posti teel) või esitades täidetud vormi , mis on kättesaadav siin.
Taganemisõigust saab kasutada ka taganemisteate saatmisega 14-päevase tähtaja viimasel päeval.
Müüja kohustub 14 päeva jooksul arvates taganemisteate kättesaamisest Ostjale tagastama kõik Lepingu alusel või sellega seoses müüjale laekunud maksed, sealhulgas transpordi-, tarne- ja saatmiskulud ning muud kulud ja tasud. Müüja hüvitab Ostjale raha samal viisil, nagu Ostja tasus. Ostja võib Müüjaga kokku leppida muus hüvitamisviisis.
Müüja ei ole kohustatud tasuma Ostjale lisakulusid, kui Ostja on sõnaselgelt valinud müüja poolt pakutavast odavaimast tavatarneviisist erineva tarneviisi. Lisakulud on Ostja poolt valitud kohaletoimetamise maksumuse ja Müüja poolt pakutava odavaima tavatarneviisi maksumuse vahe.
Tühistamise korral ei ole müüja kohustatud Ostjale tasutud summat tagastama enne, kui kaup on ostjale üle antud või kuni ostja tõendab, et kaup on müüjale saadetud, välja arvatud juhul, kui müüja teeb ettepaneku kauba tagastamiseks. kogub Ostja ise või tema volitatud isik.
Ostja on kohustatud kauba tagastama või üle andma Müüjale või müüja poolt volitatud isikule järelevõtmiseks 14 päeva jooksul alates taganemise päevast. See tähtaeg loetakse järgituks, kui kaup on veoks üle antud hiljemalt perioodi viimasel päeval. See tähtaeg loetakse järgituks, kui kaup on veoks üle antud hiljemalt nimetatud tähtaja viimasel päeval.
Taganemise korral kannab Ostja ainult kauba müüjale või Müüja poolt kaupa vastu võtma volitatud isikule tagastamise kulud ning kauba tagastamise kulud, mida oma olemuse tõttu ei ole võimalik tagastada. postitus.
Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb kauba käitlemisest üle selle, mis on vajalik toodete omaduste ja funktsionaalsuse kindlaksmääramiseks.
Ostjal on võimalus pärast tarnimist kauba funktsionaalsust testida, kuid lepingust taganedes ei saa ta kaupa kasutada. Kauba olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse väljaselgitamiseks peaks tarbija kaupu käsitsema ja kontrollima ainult nii, nagu tal oleks lubatud seda teha tavapoes. Ostja on kohustatud taganemisaja jooksul tooteid hoolikalt käsitsema ja kontrollima.
8. Vaidluste alternatiivne lahendamine
Ostjal - Tarbijal - on õigus pöörduda Müüja poole hüvitise saamiseks (nt e-posti teel), kui ta ei ole rahul sellega, kuidas Müüja on tema pretensiooni käsitlenud või kui ta leiab, et müüja on rikkunud tema tarbijaõigusi. Kui Müüja keeldub sellele päringule vastamast või ei vasta sellele 30 päeva jooksul alates selle saatmisest, on tarbijal õigus esitada kaebus alternatiivsele vaidluste lahendamise organile (ADR organ) vastavalt seadusele nr 391/2015 Coll. Vaidluste kohtuvälise lahendamise organid on asutused ja volitatud juriidilised isikud vastavalt seaduse nr 391/2015 Coll. Vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuste loetelu leiate Slovaki Vabariigi majandusministeeriumi veebisaidilt. www.mhsr.sk . Tarbija võib esitada avalduse seaduse nr 391/2015 Coll § 12 kohaselt.
Tarbija saab esitada kaebuse ka ADR alternatiivse vaidluste lahendamise platvormi kaudu, mis on saadaval veebis aadressil https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK
Vaidluste alternatiivset lahendamist saab kasutada ainult Tarbija – füüsiline isik, kes tarbijalepingut sõlmides ja täites ei tegutse oma kaubandus-, äri-, kutse- või kutsetegevuses. Vaidluste alternatiivne lahendamine puudutab vaid Tarbija ja Müüja vahelisi vaidlusi, mis tulenevad Tarbijalepingust või on sellega seotud. ADR kehtib ainult kauglepingute puhul. ADR ei kehti vaidluste puhul, kus vaidluse väärtus ei ületa 20 eurot. Vaidluste kohtuvälise lahendamise organ võib nõuda tarbijalt vaidluste kohtuvälise lahendamise menetluse algatamise eest tasu maksmist kuni 5 eurot koos käibemaksuga.
9. Isikuandmete kaitse
Isikuandmete töötlemise eesmärk on kasutada neid tarbijalepingu täitmiseks, mille Müüja sõlmib Ostjaga selles e-poes tellimuse esitamisega. Käesolev tarbijaleping on ühtlasi ka Ostja andmete töötlemise õiguslikuks aluseks. Ostja andmete esitamine on lepingu sõlmimiseks vajalik lepinguline nõue. Isikuandmete esitamine on Müüja e-poes ostmise tingimus. Kõigi nõutavate isikuandmete müüjale esitamata jätmine võib kaasa tuua ostulepingu sõlmimise ebaõnnestumise.
Müüja lähtub isikuandmete töötlemisel isikuandmete kaitse seadusest 18/2018 ning töötleb ainult tarbijalepingu sõlmimiseks vajalikke isikuandmeid.
Müüja töötleb Ostja isikuandmeid regular alusel.
Ostja isikuandmeid säilitatakse Müüja infosüsteemis kümme aastat.
Ostjal on õigus ja võimalus uuendada oma isikuandmeid veebirežiimis e-poe veebilehel, kliendialal, pärast sisselogimist või muul kujul (e-posti teel, kirjalikult).
Tarbijalepingu jaoks võidakse isikuandmeid avaldada kolmandatele isikutele – kullerfirmadele ja raamatupidamisdokumente töötlevale ettevõttele.
Ostja isikuandmeid ei avaldata.
Müüja võib edastada Heureka Shopping sro-le kliendi isikuandmeid (mahus: e-posti aadress) ainult programmi „Kliendi poolt kinnitatud“ eesmärgil, et saada ostjalt tagasisidet müüja e-posti teel tehtud ostu kohta. pood.
Ostjal on õigus saada Müüjalt kinnitus selle kohta, milliseid ostja isikuandmeid müüja e-poes töödeldakse. Ostjal on õigus tutvuda selliste andmetega, samuti nende töötlemise eesmärgiga, töödeldavate andmete kategooriatega, kellele isikuandmed kättesaadavaks tehakse, isikuandmete säilitamise kestusele, automatiseeritud üksikotsuste tegemisele, sealhulgas profileerimine.
Ülaltoodud isikuandmete esmakordne esitamine Ostjale on tasuta. Ostja poolt nõutud isikuandmete korduva esitamise eest võetakse haldustasuna 5 €.
Ostja võib nõuda Müüjalt Ostjaga seotud puudulike isikuandmete parandamist või täiendamist. Ostja võib nõuda oma andmete kustutamist või selliste andmete töötlemise piiramist. Ostjal võib olla ka vastuväiteid isikuandmete töötlemisele.
Ostja isikuandmete töötlemine on vajalik ka arhiveerimiseks (Slovaki Vabariigi õigusaktidest tuleneva Müüja kohustuse täitmiseks, nt säilitada raamatupidamisdokumente kümme aastat). Kui Ostja taotleb ostulepinguga seoses töödeldavate isikuandmete kustutamist, võidakse tema taotlus tagasi lükata.
Ostjal on õigus nõuda Müüjalt Ostja isikuandmete töötlemise piiramist, kui Ostja vaidlustab isikuandmete õigsuse aja jooksul, mis on vajalik Müüjale isikuandmete õigsuse kontrollimiseks.
Ostjal on õigus saada tema kohta Müüjale edastatud isikuandmeid struktureeritud, üldkasutatavas ja masinloetavas vormingus. Ostjal on õigus edastada need isikuandmed teisele operaatorile, kui see on tehniliselt võimalik.
Ostjal on õigus esitada vastuväiteid tema andmete töötlemisele otseturunduse eesmärgil. Ta võib vastu olla ka juhul, kui tema andmeid töödeldakse müüja õigustatud huvides.
Kui Ostjal tekib kahtlus, et tema andmeid töödeldakse ebaseaduslikult, võib ta esitada Isikuandmete Kaitse Ametile taotluse isikuandmete kaitse menetluse algatamiseks.
Ülaltoodud isikuandmete teabe privaatsuspoliitika kehtib ka lepingueelsete suhete kohta (st e-poes registreerumine tulevaseks ostuks või näiteks hinnapakkumise või teabe küsimine müüja kaupade ja teenuste kohta).
10. Meilide saatmine
Müüjal on õigus saata ostjale järgmist tüüpi e-kirju:
- tehingumeilid – teave tellimuse oleku kohta,
- ostetud toodete reitingu taotlus (maksimaalselt 1x tellimuse kohta koos võimalusega tellimusest loobuda),
- isikupärastatud toote ostusoovitused juba ostetud toodete põhjal (maksimaalselt 1x kuus koos tellimusest loobumise võimalusega).
11. Küpsised
E-poe nõuetekohase toimimise tagamiseks võib Müüja salvestada Ostja seadmesse väikeseid andmefaile - küpsiseid, mis võimaldavad e-poel meeles pidada andmeid tegevuste ja seadistuste kohta (nt sisselogimisnimi, keel, fondi suurus jne. .) teatud aja jooksul. Müüja veebipood kasutab küpsiseid ostja kasutajaseadete meeldejätmiseks ja veebipoe vajaliku funktsionaalsuse tagamiseks või turunduslikel eesmärkidel. Ostjatel on võimalik kustutada kõik oma seadmesse salvestatud küpsised ja vajadusel seadistada oma seadme internetibrauser küpsiste salvestamist takistama. Sellisel juhul võib ostjal tekkida vajadus veebipoodi naastes mõningaid seadeid käsitsi muuta ja mõni veebipoe teenus või funktsioon ei pruugi töötada.