Lepingust taganemine

Ostjal on õigus leping põhjust avaldamata üles öelda 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Seda õigust võib kasutada ainult tarbija.

Kaup peab olema kasutamata, 100% korras, kahjustamata, määrdumata ja originaalpakendis.

Tarbijal on õigus kaupa kasutada ainult ulatuses, mis on vajalik kauba olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse kindlakstegemiseks. Kauba olemuse, kvaliteedi ja funktsionaalsuse kindlakstegemiseks peaks tarbija kaupu käsitsema ja kontrollima ainult viisil, mis oleks võimalik kaupluses.

Näiteks

  • Kohvimasinat saab karbist välja võtta, kokku panna ja visuaalselt kontrollida, kuid mitte tööle panna.
  • Veski võib karbist välja võtta, kokku panna ja visuaalselt kontrollida, kuid seda ei tohi kasutada kohvi jahvatamiseks.

Täielik raha tagastatakse ainult nende toodete eest, mis sobivad edasimüügiks.

Kui toote iseloom seda võimaldab ja tarbija poolt määrdunud või rikutud varuosad on saadaval, vähendatakse raha tagastamise väärtust kauba algseisundi taastamise (kahjustatud/määrdunud osa asendamine uuega) kulu võrra. ).

Meil on igas riigis, kuhu saadame, kontaktpunkt, kuhu saate saata tagastusi või pretensioone (pakk saadetakse meile automaatselt), seega ei kaasne täiendavaid saatmiskulusid.

Tagastamisaadress:

OMNIVA EE (sorting center) – Packeta International
92808874 - 4barista.ee
Rukki tee 7
Lehmja, 75306
Harju maakond, Estonia

Või võite saata tagastatava kauba otse meile: NajTrade sro, Nemcovej 30, 040 01 Kosice, Slovakkia

Kaup loetakse Ostja poolt kättesaaduks hetkest, mil Ostja või tema poolt määratud kolmas isik (va vedaja) võtab vastu kõik tellitud kauba osad või kui (a) tellitud kaubad ühe tellimuse Ostja tarnitakse eraldi, viimase tarnitud kauba vastuvõtmise hetkel; b) tarnitakse mitme osana või osana viimase tarnitud osa või tüki vastuvõtmise hetkel; (c) kaupa tarnitakse korduvalt kindlaksmääratud perioodi jooksul, tellimusest esimese kauba vastuvõtmise hetkel.

Ostja võib kauba kohaletoimetamise lepingust taganeda enne taganemisperioodi algust.

Ostja ei saa lepingust taganeda, kui:

  • kauba müük toimub vastavalt tarbija konkreetsetele nõudmistele, eritellimusel valmistatud tooted või kaubad, mis on mõeldud ühele tarbijale,
  • kaupade müük võib kiiresti rikneda või rikneda,
  • kaup müüakse kaitsepakendis, mida ei tohiks tervislikel või hügieenilistel põhjustel tagastada ja kus kaitseanum on pärast tarnimist katki läinud (nt toiduga kokkupuutumiseks ettenähtud kaaned),
  • kaupade müük võib oma olemuselt pärast kohaletoimetamist olla lahutamatult segunenud teiste kaupadega.

Ostja võib taganemisõigust kasutada kirjalikult või muul püsival andmekandjal (nt e-posti teel) või esitades täidetud vormi , mis on kättesaadav siin.

Taganemisõigust saab kasutada ka taganemisteate saatmisega 14-päevase tähtaja viimasel päeval.

Müüja kohustub 14 päeva jooksul arvates taganemisteate kättesaamisest Ostjale tagastama kõik Lepingu alusel või sellega seoses müüjale laekunud maksed, sealhulgas transpordi-, tarne- ja saatmiskulud ning muud kulud ja tasud. Müüja hüvitab Ostjale raha samal viisil, nagu Ostja tasus. Ostja võib Müüjaga kokku leppida muus hüvitamisviisis.

Müüja ei ole kohustatud tasuma Ostjale lisakulusid, kui Ostja on sõnaselgelt valinud müüja poolt pakutavast odavaimast tavatarneviisist erineva tarneviisi. Lisakulud on Ostja poolt valitud kohaletoimetamise maksumuse ja Müüja poolt pakutava odavaima tavatarneviisi maksumuse vahe.

Tühistamise korral ei ole müüja kohustatud Ostjale tasutud summat tagastama enne, kui kaup on ostjale üle antud või kuni ostja tõendab, et kaup on müüjale saadetud, välja arvatud juhul, kui müüja teeb ettepaneku kauba tagastamiseks. kogub Ostja ise või tema volitatud isik.

Ostja on kohustatud kauba tagastama või üle andma Müüjale või müüja poolt volitatud isikule järelevõtmiseks 14 päeva jooksul alates taganemise päevast. See tähtaeg loetakse järgituks, kui kaup on veoks üle antud hiljemalt perioodi viimasel päeval. See tähtaeg loetakse järgituks, kui kaup on veoks üle antud hiljemalt nimetatud tähtaja viimasel päeval.

Taganemise korral kannab Ostja ainult kauba müüjale või Müüja poolt kaupa vastu võtma volitatud isikule tagastamise kulud ning kauba tagastamise kulud, mida oma olemuse tõttu ei ole võimalik tagastada. postitus.

Ostja vastutab kauba väärtuse vähenemise eest, mis tuleneb kauba käitlemisest üle selle, mis on vajalik toodete omaduste ja funktsionaalsuse kindlaksmääramiseks.

Ostjal on võimalus pärast tarnimist kauba funktsionaalsust testida, kuid lepingust taganedes ei saa ta kaupa kasutada. Kauba olemuse, omaduste ja funktsionaalsuse väljaselgitamiseks peaks tarbija kaupu käsitsema ja kontrollima ainult nii, nagu tal oleks lubatud seda teha tavapoes. Ostja on kohustatud taganemisaja jooksul tooteid hoolikalt käsitsema ja kontrollima.

Košices, 28.03.2018

Arvustused meie klientidelt
Trustpilot reviews
Reviews 36 • Excellent
4.8
more reviews
Volitatud müüja
Wacaco, Cafelat, Flair ja palju muud
Spetsialiseerunud edasimüüja
tugi enne ja pärast ostmist
ELi kohaletoimetamine
tarnimine kõikidesse ELi riikidesse
Kaup EL laos
saadame oma laost
Tasuta kohaletoimetamine EL-i
tellimustele üle 150€