Kuidas kaupu oma riigis tagastada?

Tagastamistingimused

Kauba saate meile tagastada 14 kalendripäeva jooksul alates kohaletoimetamisest.

Kaup peab olema kasutamata , 100% korras, kahjustamata, määrdumata ja originaalpakendis.

Kasutatud või kahjustatud kauba tagastamise korral jätame endale õiguse vähendada tagastatavat summat kauba algseisundi taastamise (puhastamine, osade vahetamine jne) kulu võrra.

Kaubale, mis on ostetud KMKR-iga, ei kehti 14 päeva jooksul kauba tagastamise võimalus.

Jõulude ajal pikendasime kauba tagastamise võimaluse tähtaega kuni 15.01.2024.
Kehtib 15. novembrist 23. detsembrini 2024 ostetud kaupadele. Kaup peab olema kasutamata, 100% seisukorras, kahjustusteta, määrdumiseta ja koos originaalpakendiga.

 

Kuhu peaksin tagastatava kauba saatma?

Meil on igas riigis tagastusaadress. Te ei pea muretsema meie Slovakkia kesklattu kauba tagastamise kõrgete kulude pärast.

Pöördlogistikat pakub Packeta kohaletoimetamisteenus. Seejärel saadab Packeta kaubad, mille saadate meie tagastusaadressile, edasi meie Slovakkia kesklattu.

Tarneriik: Estonia

OMNIVA EE (sorting center) – Packeta International
92808874 - 4barista.ee
Rukki tee 7
Lehmja, 75306
Harju maakond, Estonia

 

Kuidas kaupa pakkida ja mida saadetisse panna?

Palume kaubad hoolikalt pakkida, et need transpordi käigus viga ei saaks. Võite kasutada ka meie pakkematerjale (kui teil neid veel on), siis on keskkonnasõbralikum :-).

Kaasake pakiga see taganemisvorm . Kui teil pole printerit, võite selle meile e-postiga saata. Parim on, kui saadaksite meile ka oma IBAN-i, et saaksime teie käsitsi kirjutatud IBAN-i lugemisel vältida kirjavigu.

Saada kaup 100% heas korras, ilma vigastusteta, mustuseta ja originaalpakendis.

 

Millal ja kuidas ma oma raha tagasi saan?

Raha tagastame teile kohe, kui pakk on meieni jõudnud ja oleme selle üle kontrollinud. Tavaliselt toimub see 5-8 tööpäeva jooksul alates hetkest, kui kaup on teie riigis meie tagastusaadressile tarnitud.

Kui tasusite tellimuse eest veebis, tagastame summa teie kontole, mis on seotud kaardiga, mida kasutasite veebis maksmiseks.

Kui maksite pangaülekandega või valisite sularaha, siis andke meile teada IBAN-konto, kuhu peaksime raha tagastama.

 

Kas otsite midagi muud?

Lepingust taganemise täielikud tingimused leiate siit.

Kontakt- ja arveldusinfo leiate siit.

Arvustused meie klientidelt
Trustpilot reviews
Reviews 31 • Excellent
4.7
more reviews
Volitatud müüja
Wacaco, Cafelat, Flair ja palju muud
Spetsialiseerunud edasimüüja
tugi enne ja pärast ostmist
ELi kohaletoimetamine
tarnimine kõikidesse ELi riikidesse
Kaup EL laos
saadame oma laost
Tasuta kohaletoimetamine EL-i
tellimustele üle 150€