Kuidas kaebust esitada?
Pakkige kaup hästi, et pakk kannataks transporti ja käsitsemist (saate kasutada ka originaalpakendit, mis on keskkonnasõbralikum). Palun lisage ka see täidetud vorm Kaebuse vorm.
Kui teil pole printerit, võite saata meile vormi e-kirjaga või käsitsi kirjutatud veakirjelduse. Lisage kindlasti oma tellimuse number.
Kuhu peaksin tagastatava kauba saatma?
Meil on igas riigis tagastusaadress. Te ei pea muretsema meie Slovakkia kesklattu kauba tagastamise kõrgete kulude pärast. Pöördlogistikat pakub Packeta kohaletoimetamisteenus. Kaubad, mille saadate meie tagastusaadressile, saadab Packeta edasi meie Slovakkia kesklattu.
Tarneriik: Estonia
OMNIVA EE (sorting center) – Packeta International
92808874 - 4barista.ee
Rukki tee 7
Lehmja, 75306
Harju maakond, Estonia
Kauba tagastamine postiga/kulleriga
Samuti saate kauba saata posti või kulleriga, otse lao aadressile: NajTrade sro, Hroncova 1, 040 01 Košice, Slovakkia.
Palun mitte saata pakki sularahana. Sularahana saadetud saadetised lükatakse tagasi. Samuti soovitame paki kindlustada.
Kas otsite midagi muud?
Kaebuste esitamise korra täisteksti leiate siit.
Meie kontakt- ja arveldusandmed leiate siit.